TABATA

Zsírégetés négy perc alatt – ez a sportág mottója. Ám amilyen csábítóan hangzik, annyira megerőltető is. Hiszen nem semmi gyakorlatokat kell végezned ahhoz, hogy ennyi idő alatt felpörgesd az anyagcseréd: konkrétan mindent muszáj beleadnod, ami a csövön kifér.

A tabata edzést ötperces bemelegítés előzi meg, utána következik az izzasztó szakasz helyben futással, ugrálókötelezéssel és guggolással. 20 másodperc mozgást feleannyi pihenő követ, és 4-8 körön át kell talpon maradni.

POPSI BALETT

A tengerentúlról hódító útjára indult mozgásforma a balerináktól kölcsönöz néhány mozdulatot, hogy erős, vékony, szálkás testet biztosítson. A lábujjhegyen végzett gyakorlatok csodát művelnek a lábaddal és a tartásoddal.

A „pilé”-t otthon is kipróbálhatod: állj lábujjhegyre úgy, hogy a sarkak összeérjenek, majd hajlítsd derékszögig a térded és feszítsd meg a combizmokat, így mozogj fel-le. Ugye, máris érzed a tomporod?

BODY BALL

Egy új mozgásrendszert jelent, melynek eszközei a body ball-ok, olyan kisméretű, puha labdák, melyek az otthoni, munkahelyi, vagy akár az autóban történő ülést is megfelelővé teszik. Az óra könnyen követhető zsírégető aerobikóra. A labdával egy logikusan felépített, a gyakorlatban hatékonynak bizonyult háttértechnika segítségével különböző mozgásprogramok építhetők fel, a zsírégető típusú kardioóráktól kezdve a Pilates vagy Body and Mind típusú órákig. A labda nagyon jól fejleszti az egész testet, hiszen egy állandóan változó világot szimbolizálva egy folyamatos alkalmazkodást vált ki. Az eszköz használata fejleszti a mozgáskoordinációt, a gyakorlatoknak esztétikusabb kivitelezést ad, fokozza a karmunkát, ezáltal növeli a munkapulzust. A labdák használata javítja az egyensúlyérzéket is, a testtartást, a hajlékonyságot, az ízületi mozgékonyságot, ritmusérzéket, s végeredményben, a testtudatot. A labda kellő motivációt ad a foglalkozás résztvevőinek, s adekvát terhelést biztosít, hiszen a csoportos órákon is mindenki a saját terhelési szintjén, edzéscéljának megfelelően tud dolgozni. Azok számára ajánlott, akik szeretik a különleges dolgokat, nyitottak az új iránt, szeretnének formálódni, illetve megszabadulni az esetleges súlyfeleslegtől.

FLEXY-BAR

A hajlékony rúd használata teszi különlegessé az órát és a szervezetre gyakorolt hatását. Sokoldalúsága miatt kellően motivál, ezt az eszközt használhatjuk erősítésre, zsírégetésre, vagy az állóképesség fejlesztésére egyaránt. Előnye, hogy tehermentesíti az izomfeszülést a nyakban, a háton és a csípőben, segít az ízületi problémákban (arthritis). Sportoláskor az izmok reakcióidejét fokozza, növeli az izmok erejét és állóképességét, segíti az izom- és a finom motoros képességek fejlődését.

KRANKING

Olyan, mint a spinning, csak éppen a kezeddel kell hajtani a „pedált”. A gép kitűnően formálja a felsőtested, beleértve a karodat, a válladat, a mellizmokat és a felső hátat.

Álló helyzetben végezve éppen annyi kalóriát égetsz vele, mint egy jó kis kardió gyakorlattal. Előnye, hogy lábsérülés esetén sem esel ki az edzésből.

Vásárold meg most!

A termék nem helyettesíti a kiegyensúlyozott étrendet és az egészséges életmódot! Az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget ne lépje túl! Kisgyermekek elől elzárva tartandó!