A nagyobb terhelések során létrejött harmonikus működés felborulásának helyreállítása az elsődleges cél. Regeneráció fontossága nem kérdőjelezhető meg, hiszen a következő verseny, illetve az elkövetkező versenyidőszak sikere múlhat rajta.

Alapvető szabályokat be kell tartani, ezek pedig a következők:

  • Folyadék vesztés mérése elengedhetetlen versenyterhelés során. Ennek pótlása izotóniás folyadékkal és ásványvízzel történjen.
  • Szénhidrát visszatöltése már meccs közben kezdődjön meg, és verseny után pedig fokozottan. Ha többnapos versenyről van szó, akkor folyamatos visszatöltés, pihenési időig 2-3 óránként. Cukrok minőségére és egyedi érzékenységre figyelve.
  • Fehérje pótlás edzés, mérkőzés, verseny után 30-40 perccel, szénhidráttal kísérve.
  • Bőséges vacsora és főétkezések, zöldség, gyümölcs legyen része. Rostok biztosítása.
  • Vitaminpótlás, dopping mentes vitamin választás!
  • BCA és Glutamin pótlás, amennyiben ez megoldható.
  • Pihenő idő betartása

Vásárold meg most!

A termék nem helyettesíti a kiegyensúlyozott étrendet és az egészséges életmódot! Az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget ne lépje túl! Kisgyermekek elől elzárva tartandó!